fredag den 7. januar 2011

Jeg er heldigvis ikke alene om at være den mærkelige pige

Ting som folk har googlet hvorefter de er havnet på min blog:

nina den ufikse - jeps, det er mig.

skinny jeans - dem er jeg ikke så stor fan af, men bare du lader være med at kombinere hængerøv og skinny jeans, skal jeg nok lade være med at sige noget.

ønskeliste fødselsdag - dem har jeg mange af

van dango og lærebog? - jeg kender ikke Hr. van Dango. Eller mener du Fandango? Lærebøger kan jeg anbefale mange af, hvis altså det er filosofi vi taler om.

slangord for bryster - patter, jader, babs&nutte, lunger, barm, tasker, gajoler, meloner

pagefrisurer - Tja, måske en li'som Katy?

julefrokost huskeliste - sådan en har jeg! Hjalp den?

gider ikke skrive speciale - det kan jeg sgu godt forstå, det gider jeg heller ikke.

"mao konfekt" - mao konfekt? Det ved jeg ikke hvad er. Kinesiske karameller med kulturrevolutionstema?

Strikker - strikker hue? Sokker? vanter? Du må være lidt mere præcis, ellers kan jeg ikke hjælpe.

Ubeslutsomhed - det kender jeg godt godt. Måske...

bornholmerure dame - jeg vidste ikke at bornholmerure kom i damemodeller. Spændende.

dims stofservietter - jeg har mange dimser. Og mange stofservietter. Eller skal du lave en dims med en stofserviet? Det er lidt uklart.

døgnrapporten østerbro - var det min eller en mere officiel du var ude efter? Om ikke andet håber jeg det var underholdende i mild grad.

Ingen kommentarer: