onsdag den 5. januar 2011

Ponyen Yvonne

Skriveøvelse dag 14: det havde jeg på. Jeg snyder lidt, fordi jeg for en gangs skyld var iført andet end jeans&skjorte&trøje. Min uge er jo den samme i morgen.


Farmors omsyede yvonnekjole fra 60'erne?
Tudsegammel rød højhalser
Fleeceforede strømpebukser fra vila (de er smarte, og med det mener jeg varme).

Udenpåtøjet: den fantastiske Helly, alpeklat, fake indianerstøvler, russisk halsklud, vanter fra brormand og telefon med røde høredutter- eevriday my friend.

Billederne er taget i omklædningsrummet efter træning, de har meget større spejl end mig, og tema i pink. Drengeomklædningen er knaldende blå.
Og så synes jeg at det er ret skægt hvor tydeligt det bliver i sådan et stort spejl, at jeg er gjort fuldstændig som en menneskepony; lidt kort og velmusklet & firkantet og ret glad. Måske er det også derfor jeg ikke bliver nogen stor modeblogger. Det er svært at gøre ponyer om til elegante araberheste, der ser godt ud i alt.
Og det er iøvrigt bare fordi jeg kun har mobilkamera og at det er ret dårligt, at billederne er så voldsomt uskarpe - hvilket jeg beklager, men i må leve med til bedre financielle situationer er opstået. Det er ikke fordi jeg har noget imod at der findes identificerende billeder af mig på nettet som fremmede mennesker kan se. Fremmede mennesker må godt se mig, det gør de hver dag ude i virkeligheden.

Ingen kommentarer: