torsdag den 19. august 2010

Ubeslutsomhed

Det kan godt være jeg holder fødseldag snart og absolut er tættere på tredive end tyve, men jeg er stadigvæk ikke gammel nok til at tage æstetiske beslutninger omkring min egen person, som omverdenen skal leve med længere end en enkelt dag. Så jeg har lavet en fin lille afstemning, hvor I kan stemme på hvilken frisure jeg skal have.

Kort kæk pixiefrisure (i rødt, ikke mørk)

Den sædvanlige page (også i rødt, ikke mørk)

Rigtige kvinder har langt hår (og er hverken gode til at sætte det pænt op, eller tage billeder af sin egne nakke)


Og nej, jeg ved godt jeg ikke ligner Kate Perry (eller hende den anden yndighed). Men vi har faktisk den samme frisure, selvom hendes selvfølgelig har en forkert farve.

5 kommentarer:

Steffen sagde ...

helt klart nr 1.

du er stadig ok flot af en pige i din fremskredne alder. :) især hvis du går i bad efter træning...

Solvej sagde ...

Hm. Det var faktisk endnu en ting jeg ikke har nogen mening om... Håber du selv kan tage en beslutning ;)

Nina sagde ...

Steffen: altså korthåret? Eller pagefrisure? For billederne er ikke lagt op i sammenhæng med afstemningen... (fremskredne alder? sig mig, hvor er det lige du har gråt hår?)

Solvej: satans! Så jeg skal nu selv til at have en mening om mit eget hår? Alle de krav der stilles til én nu om dage...

renoghopgoogleblogspot sagde ...

Ikke pagehår, det ser mystisk ud efter min mening. Jeg tror kort hår (som du kalder pixiefrisure) vil klæde dig. Bre du ikke klipper dig skaldet / karseklippet.

og min frisør har lige sagt, at grå hår gør pigerne helt vilde. Så jeg tager hans ord for det.
Desuden bliver jeg flottere med alderen. :-)

Nina sagde ...

Så jeg har altså haft mystisk hår de sidste to år? Og, nej, jeg har ligesom udlevet det der med meget kort hår, det skal I nok slippe for.

I øvrigt, er din frisør gråhåret?