torsdag den 16. december 2010

Hvad har jeg på i dag - skriveøvelse dag 9

Slidte blå jeans
langærmet morfarundertrøje
ternet skjorte
nye brune uldstrømper fra superbedst ved trekroner station - af uudgrundelige årsager kom jeg i morges afsted uden strømper på...
Gyldne ballerinafutter

og udenpå:
HellyH's supervinterjakke
Rød alpeklat
Russisk blomstersjal
Falske mukluks

Opdateres muligvis senere med billede OG træningstøj!
Se, der var Nina iført tøj!

Så klædte jeg mig ud til Ninja og løb en tur
og bagefter spiste jeg and iført det rare tøj.

Nu mangler der kun et billede af min pyjamas. Det behøver I ikke at se på, men den kan skimtes i baggrunden, elegant draperet over en sengestolpe. Jeg ser ikke en stor fremtid som fashionblogger fremfor mig.

2 kommentarer:

Michael sagde ...

Hei

Det er ikke første gang Nina er kommet afsted i sutsko uden strømper! Der findes fx et klassebillede, hvor alle er pænt påklædt, men Nina i sutsko. Men det var altså ikke om vinteren. Man skal ha uldne sokker på for ikke at forkøle sig.

Din fader

Nina sagde ...

Mine nye vinterstøvler er heldigvis tilstrækkligt varme til at de kan isolere bare fødder i vinterkulden, så det gjorde nu ikke så meget - og de nye uldstrømper er rare og varme.

Det omtalte klassebillede er vist fra 1.G, og jeg havde altså pænt tøj på, bortset fra sutskoene, som jeg havde glemt at skifte ud med rigtige sko. Var jeg egentlig lige så distræt da jeg var lille eller er det kommet med alderen?