torsdag den 2. december 2010

Det spiste jeg i dag - skriveøvelse dag fire.

Ok, vi ryster posen lidt, for det der med ekstern godkendelse tager lidt tid. Dermed kommer et af de lette indlæg: mit fødevareindtag og den umådelige interesse omverden må have for dette.

Morgenmad: havregrød med solsikkekerner, rosiner, kanel og smørklat, lavet på økokomælk og grove gryn, for sådan kan jeg bedst lide det. To jerntabletter med c-vitamin (for så optages de bedre i fysikken) et glas æblejuice og en spand myntete.

Snackpack til bibliotek: hindbærte, valnødder, mandler, dadler og kandiseret ingefær.

Opdateres på senere tidspunkt, når jeg har spist noget igen. Uh, sikken cliffhanger!

Frokost: to rugbrødsmadder med ost og et kvart knækbrødsmøllehjul - også med ost, men en anden slags ost - vildt og avanceret! En kvart agurk, to gulerødder, to mandariner og en kande vand.

Eftermiddagssnack: en halv pakke lakridsgajoler.

Aftensmad: på vej ud til den. Jeg gætter på pizza. Det er nemlig en mand uden køkken i nyindflyttet lejlighed. Måske også øl, hvis jeg er heldig.

Ingen kommentarer: