mandag den 8. december 2008

rettelse

Jeg kommer til Danmark den 14... Og tager hjem d. 19.
Og er blevet optaget på Helsinki universitet, og har fået et boligtilbud, 23 m2 studiolejlighed, ca 5 km fra centrum, til 350 euro.  Fint, hva?
Iøvrigt har jeg opdateret min ønskeliste

Iøvrigt er det minusgrader og småsner lidt, men lad være med at pakke skiene, mor! Jeg garanterer ikke for at der rent faktisk er sne når du kommer. Det er sandsynligivs skidekoldt... Men jeg låner et par skøjter på onsdag. 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis du har tid til det, vil jeg gerne lægge beslag på dig en af aften'erne til en gang sushi.

Nina sagde ...

det vil jeg gerne! Torsdag? Er det en god dag at spise sushi på? Jeg skifter til mit danske nr (det samme som altid), når jeg er landet, så kan vi ringe og aftale.

Anonym sagde ...

Torsdag d. 15 er en aftale :-) Det er nok den dag på ugen, der er allerbedst til sushi.