onsdag den 3. december 2008

med forsinkelse og bagvendt

Jeg var jo i byen i lørdags og danse moderne på en
universitetsklub i Tampere til noget enormt dårlig musik

men drinksene var gode og vi var glade

meget glade

for vi havde været til Fredriks 30 års fødselsdag
(jeg bagte en kage. Og glemte den derhjemme. Den ligger i fryseren.
Jeg tar den ned på Det Sjove Arbejde i morgen.
For det er nemlig derfra jeg kender Fredrik)
Update: Fredrik blev glad for sin kage, og delte med os alle sammen.

og allerførst spiste vi dejlig mad hjemme hos mig:

Lasagne (Taniesha, fra Canada, hende den lille mørke dér)
Salat (Mig, den lange med rødt hår. Jeg havde også ryddet op)
Brød og kiks (Christina fra Sverige, blondinen, hun er jo svensk...)
og ost (osse mig)
Chokoladekage og valnøddeis (Marjolaine fra Frankrig, den glade med briller)

og så drak vi drinks og cider og rødvin og hvidvin og øl og talte om mænd og øhm.. lignende ting...


Keuhopeutkentulehdus
: bronkitis (vi har haft "om at være syg" til finsk)



Ingen kommentarer: