torsdag den 4. december 2008

når nu der er net

for jeg sidder nemlig på Det Sjove Arbejde (mens jeg venter på at tage til finsk) og har masseproduceret rejseindslag og ting og sager og ævlet løs til podcast på hjemmesiden. Så I kan høre mig fortælle om kinesiske templer og andet godt. Mit fine indlæg fra igår er først lagt op idag, den dumme dumme nabo (Thompson det er alt jeg ved) lukked for nettet, ligsom jeg skulle til at publicere. Heldigvis gemmer blogspot automatisk, ellers var jeg blevet ked...
Jeg har købt en billet til København, og arriverer i Kastrup kl. 16.15, men skal nok følge Solvej over på hendes flyver til Færøerne. Og så tager jeg hjem igen (altså til Finland) d. 19, kl. 20.20. Så er det bare om at booke tid hvis I vil se mig, og jeg skal jo altså til farmorfødslsdag d. 15 (middag om aftenen) og d. 16 (vistnok middag om dagen), så I skal nok satse på noget med torsdag/fredag/lørdag aften og drinks, ellers er der jo også søndag og mandag. Og forresten, mor, jeg havde lidt tænkt at bo hos dig, er det ok?
Og besøget bliver ikke længere, fordi Helsinki Universitet ikke rigtigt har informeret mig om hvornår jeg begynder....(eller om jeg er optaget i det hele taget )
Så det kan være jeg skal journalistik på svensk, mens jeg er i Danmark.

Og i morgen skal jeg med båden til Stockholm, og den eneste der ikkevil have Marimekkdims er Solvej. Så resten af jer kan få en meget dyr karklud...

Ingen kommentarer: