torsdag den 18. december 2008

aldrig mere lortejob!

Så har jeg haft den sidste dag på det kedelige arbejde!  Og aldrig har jeg nogensinde i hele mit liv haft et værre arbejde. Kontrakten går til den 31/1, men derefter er jeg fri!
Og så får i et indlæg hvor de disses med navn nævnelse. Og jeg håber det kommer op, hvis man googler dem. 
Men min chef blev sur. Så sur at han gik ud og røg efter at jeg var gået. Han var ellers lige holdt op. Har jeg fået at vide. Men de har jo ikke opført sig særlig pænt overfor mig, så jeg så heller ikke nogen grund til at være flink overfor dem. Og syntes derfor ikke det var mit problem at fortælle dem at jeg ikke kommer tilbage efter jul, når nu de efter fire måneder ikke gider spørge hvordan jeg egentlig synes det går. Eller høre på nogle af min forslag, ideer, eller klager. 
Så kan de sidde i lorten de selv har lagt. Hvis man mangler danske softwaretestere, skal man være rar ved den man har...

Ingen kommentarer: