mandag den 3. november 2008

journalist

jeg har haft min første arbejdsdag som journalist, og jo, det er helt klart sjovere end at være mobiltelefontester. Jeg har lavet nyheder, og nyhedsspeak og noget andet speak og oversat rejsehistorier. Så jeg ligger allerede ude hjemmesiden, og kan høres på søndag klokken 4 dansk tid her: www.rockdukender.dk/player. Og hvis I tænder for tidligt er der heavy for fuld hammer. Og så kommer mig og Sara med  nyt om Kina... På Dansk. Fra Finland. Så det.. Nu håber jeg på masser af lyttere til min radiodebut. Og det er bare helt utroligt meget bedre at lave noget jeg faktisk er uddannet til og selv synes er lidt interessant. Så jeg er en glad gris i dag. (husk at tjekke jeres kinesiske horoskop. det kan man også køre på hjemmesiden)

Yippie, I'm a journalist now. At least on Fridays.  And you can hear me speaking in Danish about China from Finland with Sara here on Sunday: www.rockdukender.dk/player at 4 pm Danish time.

1 kommentar:

Michael sagde ...

Hei Nina mfl.

Tillykke med at være kineser på dansk i Finland! Forklaringen om denne mærkelige konstellation var på hjemmesiden under: om os (radio 86)Så må du jo læse om kinesiske forhold på finsk.
Det er et indviklet sprog.
Men ishockey er et underholdende spil- og Finland i verdensklasse!

Mange hilsener
din fader
Jeg er en hare og Kari en abe!