mandag den 18. august 2008

helloooo - is there anybody out there?

Det regner. Jeg skulle have väret ude på cafedate med en anden au-pair. Hun aflyste. Jeg keder mig lidt. Meget. Jeg har passet börn. Afleveret det ene barn i legestue. Hentet det igen. Det lille barn sov. Så kom moren og morens veninde. Og faren lidt senere. Jeg spiste kage. Og ostemadder. Skrev brev til min farmor og postede det i putkassen. Hvor ta'r man hen en mandag i en forstad til Helsinki i regnvejr?

P.S Hvem läser egentlig med? Hvad synes I? Hvad vil I höre mere om? Det er muligvis en anelse sporadisk og lidt kedeligt i öjeblikket, men, öhm, der sker sgu ikke så meget. Og jeg kan ikke engang lägge billeder op.

P.P.S Fortalte jeg at det regner?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej nina

jeg er her, om end ikke i megen kommenterende form, men det er rart at kunne følge med

kh kira