torsdag den 23. april 2009

stress-more

  1. Skrive retorik-kursusdagbøger færdig
  2. Begynde at skrive filsofi-kursusdagbøger i det hele taget (10-12 sider skal afleveres i midten af maj)
  3. Få fat i den snottede professor der ikke gider svare på mine mails og finde ud af hvad kravene for praktikrapporten er, udover at den skal være ti sider lang
  4. Skrive praktikrapport
  5. Skrive eksamensessay til det andet filosofikursus
  6. Flytte fra Helsinki til Tampere pr. tog, samt rydde studentlejlighed og aflever nøgle
  7. Arbejde næsten-fuldtid på ambassaden
  8. Skrive oversættelser til Kina-website
  9. Få fat i diverse mennesker, der kunne tænke sig at udgive ting jeg kan skrive i løbet af sommerferien så man måske kunne få lidt flere penge at leve af
  10. Melde SU fra
Før den 31. maj. 

Er der iøvrigt nogen der gider sende et SU-skema til mig, så jeg kan melde fra for sommerferien; Nina Teisen, Vuolukiventie 1 B E 100, 00710 Helsinki, Finalnd, så blvier jeg mægtig glad! 
Nej, jeg kan ikke bare gøre det på nettet, for når man bestiller den dersens netkode, sender de den med brev, og den skal bruges før en bestemt dato, og brevet kommer ALTID for sent, så den der bestemte dato er overskredet og man ikke kan logge på. Nemlig. 
Godnat.

Ingen kommentarer: