fredag den 10. april 2009

nå, men det gik nu meget godt alligevel

Hende læreren var frygteligt uorganiseret. Men så har jeg i det mindste haft glæden ved at skælde læreren ud en gang i mit liv. Selvom det nok var mere "mor er ikke vred, mor er skuffet!" Men eleverne var søde, og da jeg først havdet vunget dem til at sige noget turde de egentlig godt alligevel, og havde så mange ting at sprøge om at vi næsten ikke nåede at høre Kim Larsen (Kringsat af fjender. Fordi teksten ikke er supersvær, men stadig udfordrende, og her tænkes mere på ligheden mellem dansk og svensk end lixtal.), som drengene kunne lide. Det var jo selvfølgelig de søde piger, der spurgte mest. 
Og jeg har fået en mumitroldsmagnet med Lille my, der jo er den næstsejeste mumitrold; Snusmumrikken er jo bare lidt mere cool end alle de andre, og en marimekkorefleks. Finland må virkelig være det eneste land i hele verden, hvor reflesker kan være en fancy og smådyr modeacessory, som faolk stolt flasher. Dog forståeligt og ganske smart i landet med evig vinter og mørke. 
Så nu holder vi påske hos JP's forældre, og det er meget stille. Jeg tror hellere I må få en helt separat post. For nu skal vi spise, er der en der hvisker til mig.

Ingen kommentarer: