onsdag den 21. januar 2009

trylle-rylle

Jeg har været nede hos studievejlederen idag og fået de kurser jeg skal have, sådan vistnok, mere eller mindre. Og er blevet tilmeldt nogle af dem og må så håbe på at RUC synes det er ok. 
Ovenikøbet kan jeg få 6 ECTS points for min ambassadepraktik, så det er ihvertflad et kursus mindre.
Så skal jeg bare finde ud af hvor undervisningen foregår og lave et acceptabelt skema med ambassaden. Så er der vist styr på det. Rart. Selvom jeg får travlt.
Det hjælper altid lidt at finde sin indre studievejleder frem, der kan sige at der findes ingen problemer uden smuthuller, og tag det nu bare roligt. 
Så det var alligevel et udmærket valg med Helsinki universitet, selvom jeg bandede dem langt væk i går. Løsninger kommer til den der leder.

Ingen kommentarer: