tirsdag den 20. januar 2009

hjemme igen

eller ihvertfald i Helsinki. Jeg søger smådesperat efter relevante kurser på engelsk/svensk på kandidatniveau. Kunne nogen ikke godt have fortalt mig at udveksling kun er for folk der ikke har en bachelor endnu?
Nå, det går nok. Der er kurser nok til de point jeg skal have, men nogle af dem på finsk ser desværre bare lidt mere interessante og relevante ud.
Og der er noget der piver i min lejlighed. Jeg mistænker overboens gymnastiksko/stoledupper eller sådan noget. Der var ikke noget der peb før.
 I øvrigt var jeg på ambassaden i dag. Der var ikke så skrækkeligt meget at lave, for jeg er ikke sikkerhedsclearet endnu. Men jeg fik jobbet. Det var i virkeligheden mig eller ingen studentermedhjælp. 
Så der kan man bare se.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Nina, godt at høre du fik job på ambassaden, KH din mor