mandag den 26. januar 2009

nina går i koma

her omkring går jeg i skole om dagen.

og her. Dog uden rød belysning.
Jeg skal nok tage nogle rigtige billeder snart. Og lægge op. 
Når mit lille hoved kan overskue det hele.

Og her fjollede mig og solvej rundt på det moderne kunstmuseum i Helsinki

Så er jeg ved at være rigtigt i gang, og har faktisk fundet kurser til at dække 30 ects-point for kommunikation og 9 for filosofi. Hvis jeg altså består hele skidtet og kan finde ud af det. 
Det håber jeg at jeg kan, men det bliver nogle lange dage. Det er også ok, når det er spændende og man lærer nye ting. 
Og i dag havde et kursus med en skideskør professor, der benytter konspirationsteorier som eksempel på at man skal være kritisk overfor medier. Nej, ikke på den måde.
På den her måde: "do you really know that there was a camera on the moon with Armstrong?"
Jeg håber det bare var for at få vores opmærskomhed. Og at han ikke har noget imod at jeg også er kritisk overfor undervisere...
og så har jeg brugt min weekend på at sove længe, spise usund mad og se film. Det var alligevel dårligt vejr, så ingen skitur. Næste weekend er her i Helsinki, så skal jeg bare have nogle af de der gratis billetter fra ambassaden til Danish dance theater op under neglene. Det er nemlig hans tur til at komme på besøg. Vidste I at balletmesteren i Helsinki er dansk?
Og så begynder jeg til finsk igen, så der kommer nok lidt mere dagens finsk...

Go'nat

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kuva meistä, tiedän missä se on otettu..

Sinun JP

Nina sagde ...

Kyllä, oli meidän rakkkauslaiva...