mandag den 5. januar 2009

hvad tager man på til jobinterview på en ambassade?

Strutskørt eller selebukser er ligesom udelukket. Og det gør en del af min garderobe temmelig uegnet. Og en del af den ligger også i Tampere. Jeg syntes det var vigtigere at få køkkensager og bøger med i første omgang.

Det blir de her støvler, for jeg har kun dem og vandrestøvler. Men altså: mors elegante sekretærsæt?

Eller sort/hvid som jeg ikke synes virker helt arbejdsagtigt? Måske den anden skjorte... Men så er det meget sort....

Eller sort/hvid og grå nederdel? Er den for kort? Og altså - ikke med leggings og sutsko. Strømpebukser og støvler havde jeg tænkt mig...

Hvad har ambassadeansatte på? Og hvad skal jeg tage på se de ikke fyrer mig, når jeg ikke har nået at vaske skjorter, og dukker op i strutskørt og morsom t-shirt? Eller eksisterer det her problem kun i mit eget hoved?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du har lidt for meget fritid ;)