tirsdag den 27. januar 2009

tisdag

det hedder det på svensk! Og jeg har prøvet at være til lægen i Finland (bare rolig, ikke farlig, skulle bare have en recept på antibiotika), og det gik udmærket. Selvom der var ret lang ventetid.
Og så var jeg i skole og lære om copyrightlove i EU og DRM's, som jeg lige skal skrive en halv side om. Jeg er dog ikke helt sikker på hvad det er endnu.
Og det er lykkedes mig at bestille Kent-opsamlingen (som ingen gav mig til jul!) på cdon.com/fi. Dvs. på finsk. Så må vi se om den dukker op. 
Og jeg har gjort rent i lejligheden - dygtig pige! Mest fordi JP kommer i weekenden, og jeg nok ikke når det imorgen eller torsdag. Det støver seriøst mere i Finland end i Danmark! Det må være fordi det regner mere i Danmark.
Badekarret blev hvidt igen, efter at jeg smurte det ind i toiletrens. Før var det gråstribet. Jeg troede ikke det kunne komme af. Den forrige beboer var vist ikke særlig dygtig pige...
Af en eller anden grund glemmer jeg altid kameraet når jeg faktisk har tid til at tage billeder, jeg må bare se at komme ind i vanen med at have det med overalt. Så I kan få billeder. De er jo lidt sjovere.
Imorgen er der arbejde og finsk på programmet. 

Ingen kommentarer: