torsdag den 24. juni 2010

Unsavvy

jeg smed jo min gamle Ipod shuffle (der var holdt sammen med mumnitroldsplaster og slukkede når man satte på shuffle - ironisk) ud af lommen mellem Rødy-Puttgarden, da jeg var i Holland og besøge Nathan for en måneds tid siden.
I mellemtiden har jeg fundet ud af hvor åndede ting andre mennesker taler om i toget, hvorfor mit behov for en ny musikafspilningsdims blev ret akut. Jeg skal til Roskilde mindst 4 gange om ugen.
Således endte jeg med at kaste mit forelskede blik på en creative zen, der havde radio og diktafon og 32 GB og kan lagre billeder og videoer og alt muligt gejl, købte den og fik den hjemsendt og var glad som et lille barn. Helt indtil jeg fandt ud af at den ikke er kompatibel med mac.
Jeg ringede straks til Henrik og klagede min nød, som jeg altid gør, når der er computerproblemer. Skældte ud på creative og verden og var lige ved at tude over at min fine nye dims ikke duede. Han sendte et link. Jeg linkede løs. Ringede igen og klagede min nød. Som det vise menneske manden er, sagde han, at han ikke vidste hvad der så var galt.
Og så blev jeg jo nødt til selv at finde ud af det og fik den faktisk til at virke.
Men kors, hvor tager det lang tid at uploade 32 GB musik.

Ingen kommentarer: