torsdag den 10. juni 2010

Blogudfordring

Jeg har taget en blogchallenge fra livetihelsingfors, selvom den ikke er specielt myntet på mig,men vistnok på alle der gider. Ihvertfald, her er mit 10 billede fra bloggen og det er fra orange scene på Roskilde forrige sommer. Altså 2008, hvor det var fantastisk vejr. Det var the streets der spillede. Og den sendes videre herfra til dig!


Selvom Roskilde absolut er en dejlig begivenhed har jeg faktisk tænkt mig at pjække i år. Jeg synes ikke at jeg har tid. Eller råd. Jeg skal jo skrive speciale, og har ikke engang tid til et sommerjob. I virkeligheden, hvis jeg skal være helt ærlig, så drejer det sig nok mest om at jeg faktisk heller vil noget andet end Roskilde. Tage på vandretur i Norge eller surfercamp på Samsø, selvom det slet ikke er lige så smart som at tage på Roskilde. Men jeg er sgu egentlig ligeglad med hvad der er smart.

PS: I øvrigt har jeg glemt min telefon på mit kontor. Da jeg således er uden vækkeur, har jeg eksperimenteret med at sætte mr Mac til at vække mig i morgen tidligt. Jeg er ret spændt på hvordan det går. Alarmtonen siger ligesom en ubåd. I det mindste er det lidt sejt.

2 kommentarer:

Peppe sagde ...

Tack! och jag förstor till och med texten! (tror jag åtminstone)

Nina sagde ...

Vad kul!