onsdag den 9. juni 2010

Ting jeg har gjort på det seneste, nu med billeder



Lavet mad med en hammer (chokoladekage m/ frisk kokos er et hit)

Klædt mig ud til zombie og angrebet busser med 600 fremmede mennesker

og et velkendt

Taget til Holland for at besøge Nathan og holde fri.

Alle mine venner er selvfølgelig smukke, men nogle er altså bare helt enormt dygtige til at være netop det.

Vi var på sightseeing

og digevandring

Derhjemme købte jeg en plante til mit vindue. Det var regnvejr.

Så blev det sommer og jeg tog med Steffen ud og kørte på motorcykel

Vi kiggede på skibe og spiste is.

Og udover at jeg har travlt med at skrive speciale, og dermed skriver mindre blog, så er den også kedelig og billedfattig, fordi mit kamera modarbejder mig. Halvdelen af alle billederne bliver underligt stribede, og der er ikke så meget man kan gøre ved, fordi kameraet fik åbenbar tfugt under sidste sommers Nordkapstur; bortset fra at købe et nyt kamera. Og da man ikke har så mange penge at rutte med i øjeblikket, og helelr vi bruge dem på vandtætte pack-bags, roture og andet gejl, der ikke er så blogegnet, bliver materialet derefter. Det lysenr forhåbentlgivis til efteråret. Selvom der er lang tid til. Som meget langvarig teaser kan jeg afsløre at der ikke planlægges strømlinet karriere, når magistergraden er i hus, men derimod flere fjollede rejser og mærkværdige beskæftigelser.

Ingen kommentarer: