søndag den 20. juni 2010

og det er allerede søndag aften

Torsdag: Vi holdt filosofsommerfrokost. Dekadent trashy menu med jordbær i chokoladefondue, falske bellinis, grillkoteletter og pølser, portvin drukket af pokal i evig vandring om bordet, efterfulgt at isvafler, rødvin, champagne og øl. Jeg kender kun få mennesker, der kan få mig til at grine så meget at jeg får ondt i maven, de her er nogen af dem.

Fredag: jeg læste ikke særlig meget. Til gengæld grillede jeg hos Steffen med bavianbanden. De tog i byen, jeg tog hjem.

Lørdag: skulle jeg egentlig have roet til Helsingør og overnattet, men der var en aflysning så det ikke passede med antal og både. To, fire og syv er dårlige tal. Istedet roede vi til amager strandpark og picknickede. Og jeg nussede rund tog tegnede lidt på en ugle og gik tidligt i seng.

Søndag: avislæsning, rulleskøjtetur til bellevue, regnvejr og bloglæsning, bagt muffins med chokolade og kirsebær. Praktiske tiltag i husholdningen, såsom opvask, nedbæring af den flyttekasse, jeg har haft stående på mit værelse den sidste måned, tøjvask og rengøring.
Som kronen på værket tog jeg en blogtest (nej, jeg gider ikke linke, den var ret dårlig udført), hvor der stod at jeg var sådan en der bloggede om lidt af hvert, og forsøgte at give indtryk af at alle dage er lidt forskellige. Det vil jeg afvise på det skarpeste. Mine dage er meget ens i øjeblikket. Og jeg skriver om det samme hele tiden af netop den grund.

Ingen kommentarer: