mandag den 5. april 2010

Så hjælper vi hinanden

Det lykkedes mig at komem ind på su.dk og få genbestilt mit tograbatkort. Når nu jeg alligevel var derinde, tjekkede jeg også lige hvor meget su der faktisk var tilbage. Med lidt hovedregning viste det sig at der er til og med oktober måned. Det er alligevel temmeligt imponerende at jeg har fået seks års su strakt ud over otte år. Og nu er det I ikke skal pege fingre og råbe "evighedsstudent!", for faktisk havde jeg tænkt mig at aflægge et højtideligt løfte.
Hvis nu jeg lover at blive færdig med at skrive speciale til d. 31/10-2010, og afleverer det sådan cirka midt i november?
Så kommer jeg ikke til at skylde så mange penge væk i studielån og så holder I mig lige fast på det?
Jeg har nemlig rygrad som en regnorm og vil meget hellere alt muligt andet end at sidde indelukket på et kontor. Og jo hurtigere man bliver færdigt, jo kortere tid skal man skrive i (ja, det var en underlig cirkelslutning). Jeg bliver bare nødt til at have nogen til at kigge mig over skulderen.
Ama'r halshug!

Ingen kommentarer: