onsdag den 14. april 2010

Døgnrapport

Der er blevet kigget på min abstract til en artikel - den skal laves om. Rigtigt meget om, for jeg ved tydeligvis ikke hvordan man skriver et abstract til en artikel. Det er lidt pinlig, når nu jeg har kommunikation som sidefag. Det bedste er næsten at jeg er blevet opfordret til at lyve, eller ihvertfald lade som om jeg har totalt styr på det, og "forskningen" allerede er foretaget. Men selve indholdet i mit skriveri er godt - og mine formodninger om kønsbarrierer i filosofi ser fornuftige ud.
Mine slides er også blevet kigget på og meldt interessante. Jeg synes alligevel at det er lidt sejt at jeg skal holde diskussionsoplæg til KiFF's generalforsamling. Foran filosoffer, der faktisk er filosoffer, og lever af det. Steffen har hørt oplægget, forstod hvad jeg mente og gav thumbs up.
Jeg har arrangeret tre styks interviews på SDU (med rigtige forskere), og skal til årskonference med dansk kønsforskingnetværk. Det bliver interessant.

Til gengæld står det sløjt til med fritiden, onkel Lars og tante Janne har motorproblemer på Femahrn, så det der med at sejle fr Bornholm til Sverige i næste weekend er lidt usikkert. Min backupplan er at tage på rokursus i Nordhavnen. Eventuelt tage i byen og finde nogle mænd med store overarme, jeg kan spilde øl på.

PS. Og så har jeg været på loppemarked i weekenden. Jeg kom hjem med strikkepinde og en lommelærke. I det mindste kan jeg trøste mig med at der findes andre, der er værre end mig. Kathrine købte en hånd og en udstoppet rotte.

Ingen kommentarer: