mandag den 19. april 2010

Ønskeliste for sommeren 2010

Robukser. Det vil sige sådan nogle stramme gamacheagtige, svedabsorberende nogen. Jep. De vil nok også blive brugt til at løbe på rulleskøjter i. De kaldte hende lycranumsen...

Sejljakke. Regnjakken dur nok helt fint, men bliver muligvis slidt op ret hurtigt. Desuden vil jeg gerne have en i en farve, så jeg kan ses når/hvis jeg falder overbord. Den findes i en af outletbutikkerne på Langelinie til en tusse. I rød. Opdatering: jeg fandt en rød regnjakke i Aldi til 60 kroner. Den holder nok ikke frygtlig længe, men ser indtil videre forbløffende funktonel ud. Sejljakke kommer dermed længere bag i ønskelistekøen.

Feltflaske. Det eneste, der er galt med den gamle, er at den blev glemt i en gymnastikpose i et tog. Den må gerne være cylinderformet, så den kan være i sidelommen på min rygsæk, også selvom den er uden kop. Det må også gerne være en kopisigg, bare den er tæt. Så er jeg tør og glad.

Update: og en sommersovepose ville heller ikke være af vejen. Vintersoveposen er nemlig temmelig varm. Og lidt stor og tung.
Ligeså ville en letvægtshængekøje heller ikke være af vejen. Der findes dog også en endnu mindre model i net.

Uh, jeg bli'r så chik!

Ingen kommentarer: