lørdag den 3. april 2010

Det var ikke med vilje det var med øl

dumt at gøre når man egentlig skal skrive speciale:

-blive lokke til at drikke øl
-og hvidvin
-og tage i byen
-i den stramme røde kjole og bitch-boots
-spille skoma'r når man godt ved at man er virkelig dårlig til det
-sige til fuld gammel mand om han skal ha min mors nummer eller hvad? (det ville han meget gerne. Bare rolig mor, han fik det ikke, jeg sagde at min mor var alt for lækker til ham. Han holdt dog ikke op med at plage af den grund)
-gå videre til skummel bar da kluden lukkede i stedet for at gå hjem
-blive på skummel bar da Camilla gik
-Hælde øl i skrævet på ham med de allerstørste overarme på skummel bar på Vesterbro. Måske var det meget godt jeg havde den stramme røde kjole på alligevel...
-drikke fernet med ham bagefter. Han gav.
-danse frækt med hende den lesbiske og så komme i tanke om at man da vist ikke selv er til piger. Narrefisse taget til et helt nyt niveau.
-skændes med verdens sureste dørmand da Kathrine gik
-blive på skummel bar da Kathrine gik
-sende fulde-sms'er til ens venner kl kvart i håndbajer om morgenen
- sidde i en vindueskarm og prøve at lyde klog om specialet. Jeg kan heldigvis ikke rigtigt huske hvad jeg sagde.
-walk of shame ned ad Istedgade kl 12 om formiddagen, efter at have overnattet hos en man mødte på skummel bar og kendte fra RUC
-foretage det pinlige opkald og prøve at forklare hvad man mente med fulde-sms. Heldigvis er mine venner søde.

2 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Det der med fulde-sms'er er aldrig en god idé, men jeg gør det også selv. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg ender altid bare med at sende en sms hvor der står "FISSE!!" til halvdelen af min telefonbog. Classy, so classy! Haha

/Jeanett
http://jeanettd.blogspot.com

Nina sagde ...

Smukt! Min var bare tøsefornærmet over at jeg ligesom syntes det var for længe siden jeg havde set ven. Og det er jo overhovedet ikke fordi han ikke har tid til at se mig, det er jo mig, der har travlt med at lege vigtig, men vi fik da lavet en the-date.