torsdag den 25. november 2010

L'ouvertoure

De sidste fem dage har min hjerne været så marineret i snot at jeg ikke har tænkt noget mere avanceret end at jeg godt kunne bruge en lille lur.
Muligvis har hjerne (og krop) bare haft behov for et time-out, hvor specialeovervejelser og financielle hovedbrydninger ikke stod på tapetet, for selvom jeg er pænt flad nu, har jeg haft en særdeles effektiv dag, hvor jeg har syret helt ud i mærkelige filosofiske argumentationer om ligestilling og kønsroller - og nej, I gider ikke læse dem og jeg gider egentlig ikke publicere dem her, den slags på nettet har det med at tiltrække mindre behagelige typer og det her er hyggeblog og ikke en debatblog.

I morges mødte jeg Mireille, der lige havde afleveret speciale til trykning og min kontormakker den fantastiske Kira er blevet færdig og afleverer på tirsdag, og jeg er efterhånden den eneste, der planlægger at blive færdig, som ikke er blevet færdig endnu. Jeg har jo strengt taget også to måneder til aflevering, og en hulans masse sider at skrive og rette og tilpasse og litteraturliste og indholdsfortegnelse og forside og fodnoter og alt det, der gør det til et rigtigt speciale.
Når jeg nu har haft min sygepause planlægger jeg til gengæld at aflyse den ting, der hedder fritid indtil den 31/1-2011. Med undtagelse af juleaften og nytårsaften; og jeg må også godt træne, for ellers ville det ikke bare være mig, der blev tosset, men alle andre omkring mig.

Ingen kommentarer: