søndag den 28. november 2010

Interludium; typhoid Mary

Fredag var forkert. Helt forkert på alle måder, jeg kom for sent op, og fik ikke lavet noget på kontoret og var i alment råddent humør. Lørdag morgen gik det op for mig, at det var nok fordi jeg var rask nok til at blive rastløs, men ikke rigtigt rask nok til at jeg havde foretaget mig noget mere fysisk aktiverende end at gå til og fra toget.
Således oplyst bestemte jeg mig for at tage i svømmehallen, selvom jeg ikke er helt sikker på at man må det,hvis man stadigvæk måske indeholder baciller. Så hvis der opstår en epidemi med epicentrum i Øbrohallen, så er det min skyld. Jeg synes bare ikke at jeg er hardcore nok til at løbe ture i snevejr endnu. Og styrke/rotræning virkede også bare.... Koldt.
Dog kan jeg så videreformilde at øbrohallen lørdag formiddag er meget mere stille og rolig end søndag formiddag. Det var kun mig og nogle særdeles nydelige unge mænd, der trænede crawl. Jeg tror oven i købet en af dem flirtede med mig.

Ingen kommentarer: