tirsdag den 2. november 2010

jeg gør det, jeg gør det, nu har jeg gjort noget af det

I har muligvis bemærket at det er blevet november og jeg ikke er blevet cand. mag i triumf og glæde. Der var noget med en farmor, der døde i sommers, som tog lidt tid, og så er der noget med at det er svært at skrive sådan et speciale, og så er der noget med angsten for hvad man dog skal gøre ude i det virkelige liv når man er færdig og og gud, jeg kan jo slet ikke finde ud af det her.
Men jeg har sendt noget til min vejleder om hvad det er, jeg ikke kan finde ud af. Så håber jeg vi kan finde ud af det sammen. Og jeg har søgt ekstra su. Og der er også tre måneder til hammeren falder for alvor.

2 kommentarer:

renoghopgoogleblogspot sagde ...

Jeg er nu helt sikker på, at du kommer til at aflevere et knaldhamrende godt speciale.

Du er trods alt i top 3 over kloge mennesker jeg kender.

Hvis alt går galt bagefter kan du altid blive stilladsarbejder :-)

Nina sagde ...

Det vil sige Lise, mig og din far?
Altså, jeg skal jo nok få det afleveret og færdigt, men jeg vil nu påpege at jeg har ikke lige behov for flere forventninger om hvor godt det bliver - jeg ved godt det er en tillidserklæring, men psykologisk set opleves det lidt som forventning - så kan du til gengæld sige "hvad sagde jeg" såfremt det rent faktisk bliver godt.
Og ellers må du hyre mig til en af dine byggepladser. Jeg ville sikkert være en glimrende stilladsarbejder.