torsdag den 18. november 2010

Den store stilhed

Det er ikke sådan at jeg er forsvundet. Det er bare sådan, at jeg tvivler på hvor interessant det er at læse om at jeg morgenbader og sidder på kontor og skriver speciale om noget med filosofi og ligestilling, og så tager jeg til træning og sidder og hiver i en snor, og så tager jeg hjem og spiser aftensmad og går i seng.
Derfor har jeg stjålet noget inspiration, så der er noget at læse om, og den ene abonnent jeg ikke er venner med i virkeligheden (hej Line!), ikke giver mig op fordi jeg er blevet for trist og kedelig. Hold ud, hold ud, snart kommer jeg tilbage til verden.

I mellemtiden:


Dag 01 - Præsentere mig selv
Dag 02 - Min første kærlighed
Dag 03 - Mine forældre
Dag 04 - Det spiste jeg i dag
Dag 05 - Hvad er kærlighed?
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bedste ven
Dag 08 - Et øjeblik
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det havde jeg på i dag
Dag 11 - Mine søskende
Dag 12 - I min håndtaske
Dag 13 - Denne uge
Dag 14 - Det havde jeg på i dag
Dag 15 - Mine drømme
Dag 16 - Mit første kys
Dag 17 - Mit bedste minde
Dag 18 - Min bedste fødselsdag
Dag 19 - Detta fortryder jeg
Dag 20 - Denne måned
Dag 21 - Et andet øjeblik
Dag 22 - Det her gør mig oprørt
Dag 23 - Dette gør mig glad
Dag 24 - Det her får mig til at græde
Dag 25 - En første
Dag 26 - Min frygt
Dag 27 - Mit yndlingssted
Dag 28 - Det her savner jeg
Dag 29 - Mine ambitioner
Dag 30 - Et sidste øjeblik

Ingen kommentarer: