tirsdag den 26. oktober 2010

Jeg vil ikke afvise at det kunne have været en mere produktiv dag

Jeg lagde tappert ud med at stikke hovedet under dynen igen og snooze en halv time, før jeg gik ned og tog min van(d)vittige dukkert ved svanemøllestranden - i strålende solskin iøvrigt. Og så kom jeg ret sent ned til RUC og glemte at spise frokost med de andre og kom til at bruge det meste af dagen på at sidde og studere vildmarkskurser man kan tage hos ATA - jeg vil helst på vintertrapperkurset og hvilken slags dugnad man kan lave hos DNT - jeg vil nok helst reparere hytter.
Herhjemme har jeg kreeret en mindre vellykket karryret; de må gerne beholde deres tofu i Kina, og nogle figen-og-nødde-dimser, der smager lidt af brændt popcorn. Og mine nye roløbeklatrevandresurfesko er heller ikke kommet endnu.
Så jeg sætter mig ind foran det store onde fjernsyn og drikker kirsebærte og spiser ost med gammelt ristet rugbrød og blommer til. Yay for tirsdag!

Ingen kommentarer: