mandag den 13. september 2010

Ting jeg gør

  • Læser roman den halve nat, så jeg glemmer at stå op morgenen efter og først vågner klokken elleve, når det alligevel er for sent at tage på RUC.
  • Skriver forskningsinterview ind og synes det er så kedeligt at jeg ender med at google Tara Patrick, fordi nogen har skrevet on hende i en blog, og der står man ikke skal google hende, når man er på arbejde. De har ret.
  • Glemmer at hælebaren lukker klokken 17.30, så jeg ender med at have min farfars ridestøvler med ned i roklubben.
  • Aflevere en bog til tiden for første gang denne måned.
  • Ror ni kilometer i kajak på blikstille vand i Øresund med gylden solnedgang.
  • Sms'er min mor for at bede hende om at tage jord med i morgen, til når hun kommer til fødselsdagskage. Fordi jeg vil prøve at plante en bid ingefær, der har ligget i vores store morter og spiret. Det er da klart.
  • Spist alt for meget chokolade og lakrids.
  • Og synes stadigvæk at det er meget kedeligt at skrive forskningsinterview ind.

Ingen kommentarer: