torsdag den 9. september 2010

Hip Hurra!

Idag er det nemlig Ninas fødselsdag og alt det der halløj. Jeg er dog blevet så gammel efterhånden, at det vist mest er mig selv, der synes det er vigtigt med fødselsdage, til gengæld er jeg stadigvæk lige så begejstret for muligheden for fest og gaver som en femårig.
I hvertfald skal jeg ikke noget særligt i aften, så hvis der er nogen der har lyst til at tage mig med ud til varm kakao og boller, er det helt i orden med mig.
Men nu holder jeg også fødselsdagsfest i morgen, fordi det passer bedre med fredage, og der vil være en 14 sider lang drinksliste med mærkværdige drinks, turbaner og hatte til de 14 første gæster ud af de nogen-og-tredive der kunne komme, pølsehorn og fødselsdagskringle og festligheder generelt.
Så hvis nu du ikke har noget at lave i morgen aften, er det mig der gi'r.

Ingen kommentarer: