torsdag den 23. september 2010

Reklame, antireklame og snart weekend

Jeg drager til den forjættede by Odense og tager på fisketur med min yndlingsrolf i morgen.
Først skal jeg nu lige til semesterstartsforelæsning med KiFF på KUA og interviewe Esther og lytte til Dorthe Jørgensens vise ord. Det foregår fra klokken 14 i lokale 27.0.9. Der er reception og pindemadder bagefter.

En helt anden ting er at jeg kommer fra en meget behåret familie og derfor er Den Heldige Lyse, så min moustache er blond. Dog fjerner jeg den sådan lidt af og til, når den bliver for bemærkelsesværdig. Det kan dog ikke anbefales at bruge veets voksstrips til ansigtet. Det var lidt ligesom dengang man var fem år gammel og blæste hubbabubbatyggegummibobler og de sad fast udover hele ansigtet og i håret. Komplet med farve og lugt. Jeg er meget hårfri nu, også på uplanlagte steder. Og lidt klistret.

2 kommentarer:

renoghopgoogleblogspot sagde ...

Jeg håber stadig dine øjenbryn er nogenlunde intakte. :-)

Er du begyndt at spise kød igen, og hvis ja, vil du så snart komme forbi her og spise sammen med Lise og mig?

Nina sagde ...

Øhmn, altså jeg spiser lidt kød når andre laver mad, men hvis du har tænkt dig at servere bøffer, vil jeg gerne bede om en del tilbehør. Der sker nemlig det med pseudovegetarer, der pludeslig spiser større måltider med kød, at de får ret ondt i mavsen. Så ko med ko er jeg ikke så meget til...
Ellers vil jeg enormt gerne forbi dig og Lise og spise :-)