torsdag den 8. juli 2010

Roadtrip

Jeg stikker midlertidigt af over weekenden. Roklubben afholder Sjælland-rundt stafet, og jeg er med på første ben i aften op til Humlebæk kl 00.00. Det var ikke helt frivilligt valgt.
Efter planen er vi fremme kl. 3.45, og min personlige plan derefter er at spise madpakke og blaffe til Odense.
I Odense er der op til flere rare håndværkere jeg skal besøge, Rolf holder svendegilde, Rasmus var mirakuløst til at få fat på og lød ligefrem begejstret over at jeg kom dernedaf, og Kenneth kunne måske også proppes ind i weekenden, medmindre han bygger scener et eller andet sted.

Dermed skal jeg både have natrotøj, fin kjole og blaffekjole med. Konceptet blaffekjole går ud på at den skal være udpræget piget, så man ser ufarlig ud. Dog skal den også være udpræget usexet, så man ikke ligner en, der har anden business på vejen. Derfor er fin kjole og blaffekjole to helt forskellige ting. Plus op til flere bøger, fleecepose (godt det er sommer og jeg ikke skal bruge en rigtig sovepose), toiletgrej, svendegildegave, lidt elektronisk udstyr (telefon, kamera - det kunne jo være det ville virke & mp3), og en madpakke, der er stor nok til at jeg kan være mæt i 1 1/2 dag. Det skal alt sammen ned i min vandtætte packbag. Godt jeg købte den største udgave.
Måske skulle jeg bare finde på en gave i Odense.

Ingen kommentarer: