onsdag den 28. juli 2010

Let underholdning

Stjålet fra livet i helsingfors, da jeg ikke har den store fantasi, får I syv sager om mig, som I måske ved. Måske ikke, alt efter vores forhold i det virkelige liv.

  1. Jeg tog alene til Brasilien på backpackertur i tre måneder som nittenårig.
  2. Da jeg var lille, var jeg sådan et barn, der intet kunne lide. I virkeligheden ville jeg helst slet ikke spise andet end slik, ost og jordbær. Nu spiser jeg nærmest alt.
  3. Jeg har kun haft to rigtige alvorlige kærester. Henrik (2,5 år) og finnen aka JP (otte måneder). Henrik er en af mine allerbedste venner i dag og JP har jeg ikke talt med siden jul, på hans opfordring.
  4. (Men jeg vil nok egentlig gerne have en kæreste. Det er bare svært at finde en god én. I må gerne sige til, hvis I har et godt tips.)
  5. Jeg kan ikke fordrage at skrive speciale. Eller læse bøger jeg skal læse, fordi det er pensum. Alt andet faglitteratur, jeg ikke skal læse, er meget mere interessant.
  6. Jeg kan stadigvæk godt lide at lege. Der er bare så få på min alder, der gider...
  7. Ting er kun sjove, indtil jeg har fundet ud af hvordan det virker. Det gælder stort set alt fra sportsgrene til fagområder og lande. Så begynder jeg at kede mig og vil helst rykke videre med det samme.

Ingen kommentarer: