torsdag den 8. juli 2010

Mænd altså!

Overvejer seriøst at ændre min facebookstatus til "i forhold". Ikke fordi jeg er i et forhold, men fordi jeg simpelthen er så træt af småvamle "hej søde... plidder-pladder blabla... knus"- beskeder fra diverse mænd jeg har en mere eller mindre perifer relation til. Oftest i forbindelse med noget sport.
Revolutionen er åbenbart ikke kommet længere, end at kvinder uden kæreste er frit vildt.
Bare for at gøre det helt klart: jeg er single fordi jeg ikke har fundet én, der lever op til påkrævede standard. Hvis jeg finder en, skal jeg nok fortælle ham det. Hvis jeg ikke har sagt noget til dig, er du ikke interessant på den måde. Det betyder ikke at du ikke er en fin fyr, eller at vi ikke kan være venner. Det betyder bare at jeg ikke vil noget som helst andet end det.
Capische?

2 kommentarer:

renoghopgoogleblogspot sagde ...

Det er den bedste blog opdatering i lang tid

Til mændenes forsvar ser du ret godt ud, så selvfølgelig går de efter dig. Men du skal ikke finde dig i noget, brug eventuelt nogen af de chokes vi har øvet til træning, hvis fyrene kommer for tæt på.

Eller en nedtagning, hvis fyren er lækker nok :)

Nina sagde ...

Men det ville jo også være noget helt andet, hvis det kun var de pæne mænd, der lagde an på én!
Spøg til side, så er det mere princippet i at man(d) åbenbart regner med at enlige kvinder blot venter desperat på at nogen skal komme og udfri dem fra den skrækkelige singlehed. specielt når replikskiftet sædvanligvis lyder sådan her:
Tilfældig Fyr: nå, men hva så, skulle vi to lige, øh find ud af noget eller hvad? (dette kan dog siges på mange måder)
Mig: nej, ellers tak.
TF: nå, ok, jeg troede bare ikke du havde en kæreste. Det må du undskylde. (som om jeg var kærestens ejendom, han uretmæssigt havde lånt uden at spørge om lov)
Mig: Jeg har ikke en kæreste.
TF: Nå, men så er der jo ikke noget galt for....
Mig: Jo! JEG vil ikke!
TF:??? Det forstår jeg ikke?
Mig: Nej, spade. Og det er blandt andet derfor jeg overhovedet ikke gider.