mandag den 30. marts 2009

Ting, jeg laver i weekenden


og som jeg ikke rigtigt når at skrive noget om. Marts og februar i ganske tilfældig rækkefølge.

hvad der sker når man lader Helsinki by komme ind og lege med 140 ton ler

vores cookie-monster står med ryggen til, nede ved kanten, på venstre side af elefanten.

Finsk påskeæg, garanteret salmonellafrit, men det er faktisk i en rigtigt æggeskal. 

Pandekage- og lakridspibesøndag i Tampere. Min kollega  Sara (fra radio 86)
og Anniinas (kollega fra samme sted) norske mand Bjørn

Sandsynligvis årets sidste skitur

jeg tager også billeder af Näsijärvi, når jeg går tur

og klatrer i træer. JP synes jeg er vildt pinlig. Finner klatrer ikke i træer.

Tager til koncert med små franske hippiebands, der går på scenen i bare tæer, og ser ud som om de lever af baguettekrummer og rødvinssjatter, og spiller fransk punk med træblæsere

Eller til dagligstuekoncerter med spanske troubadurer (Jose, som Sarah (bemærk H'et) er vild med, og hans ven, som jeg ikke kan huske hvad hedder.   Men de var gode. Update: vennen hedder Duke, jeg ved ikke hvad han hedder i virkeligheden).

I 3D-bio og se tegnefilm om hunde!

2 kommentarer:

Solvej sagde ...

Og med dette indlæg mistede du fuldstændigt retten til at brokke dig og klynke over at du kun arbejder og aldrig laver noget spændende!

Nina sagde ...

tja, det er på den anden side også stort set alt hvad jeg har lavet i weekenden siden jeg flyttede til Helsinki... Så der er altså stadigvæk en del mere arbejde end sjov.