onsdag den 4. marts 2009

(not) dressed for the job

en gang imellem føler jeg mig en smule utilstrækkelig fordi jeg i virkeligheden prøver at udfylde et halvandentidsstudie og et fuldtidsjob på en arbejdsuge. Og på dage som idag hvor ens chef kommer ind, og påpeger at man (altså jeg) ikke kan sætte kommaer, og det er da noget skidt, hvis man har tænkt sig at leve af at skrive, så kan man (stadigvæk mig selv) godt overveje hvorvidt det med to ting på den halve tid egentlig var en god idé. For jeg synes godt, jeg plejer at kunne sætte kommaer og skrive et essay og se mine venner, men lige for øjeblikket tænker jeg mest på den næste ting jeg burde nå at lave, og så bryder mit lille hoved sammen og går i strejke/koma.
Så jeg forsøger at se frem til at der vist bliver lidt bedre tid, når jeg er færdig med at skrive eksamensessays, og at det allerede nu er lyst næsten til klokken seks om aftenen.  

Og dagens positive nyhed (så I kan gå herfra med et smil på læben) er at jeg har set på Kalevala udstilling i Ateneum med Sarah, og så skal I jo huske at tage forbi gl. Strand kunstforening og se Akseli Gallen-Kallela udstilling. Det er nemlig så fint og finsk.

Ingen kommentarer: