onsdag den 25. marts 2009

Gider ikke!

Lave lektier. Gå på arbejde. Lave mad. Købe ind. Noget som helst. Det er bare en nondag hvor jeg kampvægrer som en treårig i trodsalderen. 
Men jeg tog mig sammen til at gå en tur og fandt en fin udsigt at kigge på (som jeg vil gå tilbage og fotografere en anden dag) og købte ind og puttede noget nem mad i ovenen, og nu skal jeg altså tage mig sammen og lave lektier. 
Ja, beklager, jeg er uinspireret og kedelig for øjeblikket, ergo bliver indlæggene det også. For øjeblikket måtte det gerne tage at blive maj snart, så jeg kunne komme til at lave ting jeg synes er sjovt. Nemlig.

PS. jeg synes altså at det er umanerligt dumt at anskaffe sig en chihuahua og andre bjæffende rotter der skal iføres frakke for ikke at fryse ihjel når man bor i et land som Finland. Eller er det bare mig?

Ingen kommentarer: