torsdag den 26. februar 2009

slem student!

Jeg skulle jo have skrevet essay idag. Men det skal først afleveres d. 6/3, så jeg har stadig tid! Til gengæld har jeg sovet længe (det var rart) og vasket tøj og ryddet op og gjort rent, og det trængte der virkelig til. Og så var jeg inde og se en film m/ foredrag om det finno-ugriske Selkup-folk, der lever i Sibirien, og traditionelt har levet som flytjægere og benyttet sig af rensdyr som trækdyr og haft shamaner og alt muligt spændende. Nu er de ved at blive forflyttet til landsbyer, og drikker for meget alkohol, og arbejder i den russiske olieindustri. Men der er stadig nogle få der lever af skoven. 
Se, det var meget sjovere end at skrive om media literacy (og flinke Martin har henvist mig til en side om e-learning, der kan bruges til kilde, når jeg tager mg sammen).Så jeg kan studievægre lidt til, før det bliver kritisk.

Ingen kommentarer: