mandag den 16. februar 2009

dygtig nina!

Jeg fik ros af chefen idag. Altså Ole, der er ministerråd, (Niels er også chef, han er nemlig ambassadøren. Yes, så blev der også lige blærenamedropped!), men det er mest Ole, der er min chef. Jeg har nemlig skrevet sådan en god rapport om Lex Nokia! Det er noget med at Nokia vil have lov til at se IP-adresser på mails for at hindre industrispionage via email.. Og I synes ikke det lyder spændende?
Nåmen, jeg var glad som en bekræftelsessulten treårig: "Se mig chef! Jeg har skrevet rapport! Er den ikke fiiin?"

Men det er meget rart at jeg trods alt kan finde ud af noget, for i ærlighedens tegn har jeg egentlig altid bedst kunne lide at være studerende, fordi man har tid til alle mulige andre ting, der er meget sjovere. Bortset fra filosofi, der er af en så nørdet, og for omverdenen, unyttig karakter, at jeg holder enormt meget af det for dets egen skyld. 
Men kommunikation er kedeligt som en finsk salatbuffet når det drejer sig om at læse. Dog sjovt at arbejde med.

Nu bør jeg lave lektier. 

Ingen kommentarer: