tirsdag den 24. februar 2009

nonplan

det blev en meget lang eftermiddagslur, og bagefter var jeg altså nødt til at lave lektier om noget værre metapladder on computing skills. Men jeg var ude at løbe på skøjter på Näsijärvi i Tamper i weekenden, og på museum. Og der er nogle fine billeder som skal på mac, og derefter på net.
Iøvrigt studerer man (krop och själ - filsofikursus) på en pudsig måde i Finland:
  1. går til time
  2. venter på at underviseren dukker op
  3. hører på ham fortælle om dagens tekst
  4. får dagens tekst udleveret
  5. tager hjem og læser den
Er jeg den eneste der synes det er smartere at få teksten på forhånd, og læse den før timen? Men tilgengæld er der tekst, (i modsætning til logikens historia), og jeg tror jeg fatter hvad der foregår. Indtil videre ingen lange uforståelige formler på tavlen. 

Ingen kommentarer: