tirsdag den 10. februar 2009

...og hverdag

Det er blevet lidt småkedeligt her på bloggen i løbet af det sidste. Jeg er ikke så frygtelig inspireret og jeg laver ikke så vanvittige spændende ting. Mest bliver det til arbejde og studier. Idag har jeg også vasket tøj, gjort rent og løbet på skøjter... Så det. 
Men altså, generelt er det en ti timers arbejdsdag jeg har på programmet for at kunne nå det hele. Og så orker jeg ikke rigtigt at fistre rundt og lave spændende ting. Eller skrive noget vanvittigt kreativt her. 
Finland er heller ikke så eksotisk længere. Jeg kan klare mig sådan acceptablet nok på finsk (i forhold til at jeg ikke har været her længere). Jeg ved hvordan man tager bussen, og har generelt fundet ud af hvordan tingene fungerer. 
Men jeg lover at der kommer noget om det der med at være udvekslingsstuderende snart. 
Nok i løbet af weekenden. Og så må I jo spørge. Kommentere. Det er meget rart med lidt respons. Altså, jeg kan jo se at der er en del inde og kigge, så det er ikke kun for mig selv jeg skriver. 
Hvad vil I gerne høre mere om? Hvad er kedeligt? Er der noget museum jeg skal besøge for jer? Er der noget I vil se billeder af? En by I vil høre om? Finske ting, traditioner og mad?
Eller noget helt andet? Spørg og oraklet svarer. Eller noget lignende...

Ingen kommentarer: