mandag den 30. august 2010

Jeg kan altid lokkes med chokolade og gratis ting

Jeg løber ikke, nærmest af princip, medmindre jeg er ved a tkomme for sent til noget vigtigt. Det skal i så fald være noget meget vigtigt. Ikke desto mindre er det lykkedes filosofferne at få mig til at løbe med på DHL-stafetten, fordi afdelingen er så lille, at der ikke var nok ansatte, og de var nødt til at fedte for ikke mindre end to studerende. Selvom jeg troede at jeg skulle dø af sidestik, lykkedes det næsten uden at gå, på cirka 35 minutter, og på trods af at små damer fra regionssygehusene løber lige så langsomt, er jeg alligevel lidt stolt af mig selv. Desuden fulgte der en løbetrøje med og slik og sandwich bagefter. Og min vejleder opfordrede til at drikke en øl og spise chips for at genoprette mineral- og væskebalancen - filosofiprofessorer er alligevel lidt mere cool end andre professorer.

1 kommentar:

Steffen sagde ...

jeg løb den på 24:21 i dag. så jeg er ikke helt i så dårlig form som jeg frygtede.

jeg glæder mig til næste fredag, det skal nok blive hyggeligt