mandag den 2. august 2010

501 km


Åbent hus i roklubben. Jeg begyndte ugen efter.

Ret snart roede jeg gennem københavns kanaler

Med indlagte kagepauser

Vi roede også måneskinstur i kanalerne

Og op til Humlebæk på vej Sjælland rundt

Med Asger og Peter

Og har holdt mange grillfester

Kigget på masterne og drømt om at sejle

Beklager thumbnailstørrelsen, men billederne er altså snuppet fra diverse fotoalbums på Kviks hjemmeside. Så kommer de til at se sådan ud, og er selvfølgelig heller ikke taget af mig, men af alle mulige andre roere. (og jeg kiggede lige på dem i den større version, man kan se i fotoalbummet og er egentlig meget glad for at de er små. Kors, nogle korte ponyben jeg har. Og så i lycrabukser, der åbenbart bliver gennemsigtige i blitzlys, så man kan se monstermønsteret på trusserne.)

Ingen kommentarer: