torsdag den 25. marts 2010

om ambitioner og fravalg

Det er ikke just livet der har indhentet mig, Det er et meget lille hjørne af det. Det hjørne, der handler om hvad man vil være når man bliver voksen, og jeg vil gerne være bedst.
Hvis man skal være bedst til filosofi, så er man længe ude på sit kontor og skrive speciale. Men den positive side af sagen er at det ser ud til at der kommer noget fornuftigt ud af det. Alt det research og grundbogslæsning, der føltes lidt som spildtid og forvirring har faktisk tjent et formål. Jeg har opstøvet de fleste relevante kvinde- og kønsforskningsnetværk i Danmark. Jeg har haft fingre i rigtigt mange relevante forskere, bøger og debattører. Det begynder at tage form. Jeg ved hvor jeg skal henad, og hvad jeg skal gøre for at komme derover.
Og de næste par uger skal jeg skrive et paper til en artikel, jeg håber på at få i et videnskabeligt tidsskrift. Skrive et udkast til en forbedring af KIFF's kommunikation. Lave et oplæg om førnævnte udkast til KIFF's årsmøde. Sende hele pivetøjet til Esther & Co, så de kan godkende og komme med input, alt sammen før årsmødet og det er d. 15/4.
Desuden vil jeg gerne ud og sejle med Lars og Janne weekenden efter påske.
Vi ses om et par uger, med mulighed for eventuelle åndehuller hist og her. Håber jeg. Der er sat en effektiviseringsplan igang.

Ingen kommentarer: