onsdag den 10. marts 2010

den indre pigelighed

Det sker på torsdag iøvrigt. Jeg har bestemt hvad for noget mad jeg laver. Og hvad vi skal lave. Det er dog en overraskelse, og selvom jeg er 99,99% sikker på at han ikke læser med, så får I det ikke at vide endnu.
Men, jeg har ikke fundet ud af hvad jeg skal tage på. Noget med en kjole? Og den må ikke være for farverigt flippet?
Så har jeg ikke noget.
Skal man sminkes? Når nu jeg næsten aldrig ellers gider?
Og jo, Steffen, jeg skal nok barbere ben. Selvom de er skjult bag varme strømpebukser. Det er jo skidekoldt og pels varmer også.

4 kommentarer:

renoghopgoogleblogspot sagde ...

Benene er ikke nok, håret under armene skal også væk

Nina sagde ...

Det skal jeg nok selv bestemme! Og hvem siger han skal kigge mig under armene, hva?

renoghopgoogleblogspot sagde ...

Feminist...

Hvis han ikke skal se dig under armene, skal du ikke tage kjole på

Solvej sagde ...

Der findes kjoler med ærmer ;)

Men jeg tror nu nok jeg ville vælge skaldede armhuler - feminisme til trods.