tirsdag den 9. marts 2010

med i kampen

Det er ikke gået min næse forbi at det var kvindekampdag i går. Jeg fejrede med at sidde på RUC og skrive kønsteoretisk speciale til kl 18. Så tog jeg hjem og købte ind og spiste rugbrødsmadder og så Saló med resten af kollektivet. Den er nræemre menneskerfjendsk end kvindefjendsk. Mig og Katrhine smed bh'erne. Vi kan godt sige det var i protest.

Men på et lidt mere seriøst plan; så kommer der nok noget om specialet og feminisme. På et tidspunkt. Dog har jeg ret travlt med at læse teori og skrive og læse og tænke og læse lidt mere. Derfor bliver det meste andet nedprioriteret lidt. Også Oplysning til Folket på Bloggen. Men jeg kan afsløre så meget som at jeg ikke er fan af Lykke Friis. I ved godt, vores nye ligestillingsminister. Hun aner jo ikke hvad hun snakker om.

Ingen kommentarer: