søndag den 13. december 2009

Ugeopgørelse

Mandag: læsning & træning. Træning er dejligt! Vi øvede triangle (et fint lille brydegreb) og jeg lærte brandmandsnedtagningen, så jeg faktisk kan vælte alle de store drenge. Og lave brydegreb på dem.

Tirsdag: vågne - opdage at jeg var syg og falde i søvn igen. Vågne, opdage at kokken var 16, og jeg ikke rigtigt var istand til at købe ind og holde fødselsdag for Solvej (Undskyld en milliard gang! Du ved du er verdens bedste Solvej, og jeg aldrig kunne finde en anden!) Sove mere.

Onsdag: Stadig syg. Sove mere, afbrudt af et par spise- og tissepauser. Adam lavede mad og resten af kollektivet gjorde rent. Jeg heppede fra sofaen.

Torsdag: stadig syg. Istand til at være vågen. Var dog en temmelig ubehagelig oplevelse at tage i Netto og købe ind.

Fredag: Rask nok til at jeg begyndte at kede mig. Nulrede rundt derhjemme og skrev på Steffens julegave og var lidt kreativ idet hele taget.

Lørdag: Solskin! Helt fantastisk smukt dejligt solskinsvejr! Så jeg pakkede mig ind i alverdens uldtrøjer og lange underbukser, cyklede ned til fiskerihavnen og gik en laaaang tur. Efter så mange dage indenfor var luften så frisk at det næsten gjorde ond ti huden. Købte derefter chokolade, nougat og marcipan og masseproducerede vulgært meget julekonfekt med Kathrine. Så ved I voksne hvad I får!

Søndag: Søndagsavis og the. Ud at gå tur igen. Kom til at købe fin gammelrosa silkekjole på turen. Og film i Tiger. Ulempen ved at bo i byen. Hjem og sætte film, stoppe film, fordi Steffen kom forbi med nedstryger og boremaskine til udlån, så mine rensdyrgevir fra Nordkapsturen kan blive transformeret til julegaver. De havde tydeligvis haft en rigtig morsom julefrokost ude ved træningen. Og jeg var ikke med. Se film. Les amantes des point neuf. Om kærlighed og hjemløshed på fransk. Det var meget fransk og dramatisk.

Planen for i morgen? Der skal jeg ind og se Tannhäuser! Tadada!

Ingen kommentarer: